دانلود سریال

دانلود سريال هاي ايراني با لینک مستقیم

دانلود فیلم,دانلود فیلم رایگان,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود سریال,دانلود فیلم

دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال
تبلیغات متنی
دانلود سریال مریم مقدس با لينك مستقيم

دانلود سریال مریم مقدس با کیفیت خوب - لينك مستقيم

دانلود سریال مریم مقدس با لينك مستقيم

کارگردان : شهریار بحرانی
بازیگران : پرویز پورحسینی – محمد کاسبی – حسین یاری – جعفر دهقان – شبنم قلی خانی – مریم رضوی
نویسنده : محمد سعید بهمن پور
تهیه کننده : محسن علی اکبری
مناسب برای : عام
محصول کشور : ایران
زبان : فارسی
صدا : احمد خانزادی
مدیر فیلمبرداری : حسن پویا
آهنگساز : مجید انتظامی
عکاس : محمدعلی قلی زاده
تدوین : شهریار بحرانی
ژانر : تاریخی

شانزده سال قبل از میلاد مسیح (ع) زمانی که مردم منتظرند تا مسیحای موعود متولد شود، فرزند عمران دختر می شود و مادرش نام کودک را مریم انتخاب می کند و چون قبل از تولد عهد بسته که او را تا زمان بلوغ به خدمت در معبد مقدس بگمارد، به معبد می رود، اما تا به حال پای دختری به معبد باز نشده. حضرت زکریا تلاش می کند که با تمامی مخالفت های روحانیان یهودی مریم در معبد بماند و کم کم با وجود الهامات به مریم، مردم به سوی او جلب می شوند. اما بعد از یک اتفاق مریم از معبد رانده می شود. در همان موقع با خواست خداوندی مریم (س) باردار می شود و همین موضوع سوء ظن مردم را برمی انگیزد. هرود که از تولد کودک احساس ناامنی می کند دستور قتل نوزاد را می دهد، اما نوزاد به دنیا می آید و با صحبت کردن در گهواره همه را مبهوت می کند.

مریم، دختر عمران، به روایت مسلمانان از نسل هارون و از طایفهٔ لاوی بود ولی به روایت مسیحیان وی از لاوی نبود بلکه نسبش به داوود پادشاه می‌رسید و از طایفه یهودا بود. نام مادرش، حنّا دختر ابیّا بود که خواهرش الیصابات، همسر زکریّا بود. مریم در ناصره شهری در جلیل متولّد شد. در زمان تولّد مریم، پدرش عمران کشته شده بود. به روایت قرآن، همسر عمران، در هنگام بارداری، آن چه در رحم داشت، برای خدمت در بیت المقدّس نذر کرد. با این که فرزند عمران، دختر بود، او را در خدمتگزاری معبد آزاد گذاشتند. حنّه او را مریم به معنی عبادت کننده نام نهاد.شوهرخاله اش زکریا توانست کاهنان را متقاعد کند تا مریم برای خدمتگزاری معبد سلیمان در اورشلیم ساکن شود.

بر اساس روایت «انجیل»، «مریم» یک دختر عادی بود که تنها در روزهای اعیاد یهودیان به اورشلیم و «هیکل» [هیکل به معنی معبد است و شاید منظور معبد اصلی اورشلیم باشد] می‌رفت. در زندگی او پیش از سخن گفتن خداوند با وی، هیچ نشانه‌ای که حکایت از برتری و برگزیدگی او باشد، وجود نداشت. در «انجیل» همچنین هیچ اشاره‌ای بر خدمت کردن «مریم» در معبد در کودکی و یا بزرگسالی وجود ندارد. بر اساس اعتقاد مسیحیان، آنچه موجب انتخاب «مریم» به عنوان مادر و به دنیا آورنده «عیسا مسیح» بود، صرفا یک انتخاب بود که از جانب خداوند و با حکمت او انجام گرفت.
نگاره‌ای از مریم مقدس

به روایت قرآن (سورهٔ آل عمران آیهٔ ۴۴) کاهنان معبد و علمای بنی اسرائیل برای کفالت و سرپرستی مریم با هم نزاع کردند. سرانجام برای قرعه کشی قلم‌های خود را به آب افکندند، همهٔ قلم‌ها به زیر آب فرورفت جز قلم زکریّا که روی آب ماند. بنا به روایت قرآن، زکریّا کفالت مریم را بر عهده گرفت. معروف است که زکریّا اتاقی در بلندترین نقطهٔ معبد برای مریم بنا کرد و هر چند روز با نردبان از آن بالا می‌رفت و وسایل راحت او را مهیّا می‌ساخت.

در قرآن(سورهٔ آل عمران آیه ۳۷) چنین آمده‌است: «هر گاه زکریّا در محراب او وارد می‌شد، در نزد او روزی می‌یافت. گفت ای مریم این را از کجا آورده ای؟ گفت: این از نزد خداست، خداوند به هر کس که بخواهد بی حساب روزی می‌بخشد.»

زکریّا با شنیدن این کلمات از مریم، در محراب عبادت، به پروردگار دعا می‌کند تا به او که خودش کهنسال و همسرش نازا بود، فرزندی عطا کند. (قرآن سورهٔ آل عمران آیهٔ ۳۸) خداوند او را به یحیی بشارت داد که به تعمیددهنده مشهور است. مریم در بیت المقدّس به روزه و عبادت و نماز می‌پرداخت. بنا به قرآن(سوره آل عمران آیه ۴۵) روح خدا به صورت انسانی بر مریم نازل شد تا به او فرزندی به نام عیسی عنایت کند و مریم بدون این که تا پیش از آن با مردی تماس بگیرد، به عیسی حامله شد(آل عمران آیه ۴۷)

 

قسمت اول
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت دوم
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت سوم
لینک مستقیم |‌ لینک کمکی
قسمت چهارم
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت پنجم
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت ششم
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت هفتم
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت هشتم
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت نهم
لینک مستقیم | لینک کمکی
اشتراک گذاری این مطلب :Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin

گزارش خرابی
مدیریت سایت
بازدیدها: 6,062

2 نظر به دانلود سریال مریم مقدس با لينك مستقيم

  1. MASOUD گفت:

    سلام لطفا سریال استاد شهریار رو برای دانلود قرار بدین . با نشکر از سایت خوبتون.

» ارسال نظرات

دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال
  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد
دانلود سریال دانلود سریال
دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال
  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد
برچسب‌ها
boye baran davaran Download boye baran Download davaran Download khoros Download Khuros Download mahe asal 92 download vilaye man mehran modiri Khoros Khuros mahe asal 92 برگرفته شده از SerialDl.ir تماشای آنلاین ویلای من تیتراژ پایانی سریال خروس خنده بازار رمضان 92 خنده بازار سال 92 دانلود دانلود با کیفیت AVI دانلود با کیفیت اچ دی دانلود با کیفیت بالا دانلود برنامه شام ایرانی دانلود برنامه هفت ویژه چشنواره فیلم فجر ۹۱ : بررسی فیلم های آفتاب مهتاب زمین و تابستان طولانی دانلود تمام قسمتهای سریال خروس دانلود تمامیه قسمت های سریال ویلای من دانلود سریال دانلود سریال ایرانی دانلود سریال جدید دانلود سریال شاید برای شما اتفاق بیافتد 92 قسمت اول 1 با کیفیت عالی دانلود سریال شاید برای شما هم اتفاق بیافتد دانلود سریال های ایرانی با لینک مستقیم دانلود سریال های ایرانی سال با لینک مستقیم دانلود سریال های جدید با لینک مستقیم دانلود سریال های ماه رمضان 92 دانلود شاید برای شما اتفاق بیافتد 92 قسمت اول 1 دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم ایرانی جدید دانلود فیلم جدید ایرانی دانلود مستقیم سریال ویلای من دانلود ویلای من سریال شاید برای شما اتفاق بیافتد 92 قسمت اول 1 شاید برای شما اتفاق بیافتد سال ۹۲ – قسمت 19 و 20 ماه عسل 92 مجموعه شاید برای شما اتفاق بیافتد سال ۹۲ – قسمت اول مهران مدیری نمایش آنلاین ویلای من
دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال دانلود سریال
کلیه حقوق این سایت برای SerialDL.Ir محفوظ است
طراح قالب : SerialDL.Ir